21 marca Członkowie PZFP brali udział w zorganizowanym wspólnie z Fundacją Microfinance Centre warsztacie „Sztuczna inteligencja w procesach sprzedaży i marketingu.” W wydarzeniu wzięło udział kilkudziesięciu pracowników naszych Członków.
Sztuczna inteligencja wkracza w nasze życie w coraz większym wymiarze. Z tyłu nie mogą pozostać także fundusze i powinny wykorzystywać ją tak w sprzedaży, jak i w marketingu. Dzięki szkoleniu kadry funduszy mogły dowiedzieć się tego jak technologie oparte na sztucznej inteligencji rewolucjonizują świat sprzedaży i marketingu oraz jak wykorzystać tę szansę w sektorze mikrofinansów. Pozwoli to m.in. na poprawę jakości podejmowania decyzji dzięki analizie danych opartej na AI, zwiększenie skuteczności kampanii marketingowych dzięki personalizacji, zrozumienie przyszłości technologii AI w mikrofinansach i przygotowanie się na nadchodzące trendy.